ຂ້າມໄປຫາເນື້ອຫາຫຼັກ
A
A
ພາສາລາວ
lo
English
ຄົ້ນຫາ
English
en
A
A
ເມນູ
ເປົ້າໝາຍ
ສະຖານະພາບການລາຍງານ
ກ່ຽວກັບພວກເຮົາ
ຄູ່ມືແນະນຳ
English
en
A
A
ຄົ້ນຫາ
ຄົ້ນຫາ
ເປົ້າໝາຍ
ສະຖານະພາບການລາຍງານ
ກ່ຽວກັບພວກເຮົາ
ຄູ່ມືແນະນຳ
ໜ້າຫລັກ
ເປົ້າໝາຍ
ເປົ້າໝາຍ 4:
ຮັບປະກັນການສຶກສາ ທີ່ມີຄຸນນະພາບແບບລວມ ແລະ ເທົ່າທຽມກັນແລະ ສົ່ງເສີມໂອກາດການຮຽນຮູ້ຕະຫຼອດຊີວິດ ສຳລັບທຸກຄົນ
ເປົ້າໝາຍ ແລະ ຕົວຊີ້ບອກ
ເປົ້າຫມາຍ
4.1
ຮອດປີ 2030, ຮັບປະກັນໃຫ້ເດັກຍິງແລະເດັກຊາຍທຸກຄົນໄດ້ຮຽນຈົບຊັ້ນປະຖົມແລະມັດທະຍົມໂດຍບໍ່ເສຍຄ່າ, ເທົ່າທຽມກັນແລະມີຄຸນນະພາບເຊິ່ງ ນຳ ໄປສູ່ຜົນການຮຽນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງແລະມີປະສິດທິຜົນ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.1.1
ອັດຕາສ່ວນເດັກນ້ອຍແລະຊາວ ໜຸ່ມ (ກ) ໃນຊັ້ນຮຽນ 2/3; (b) ໃນຕອນທ້າຍຂອງປະຖົມ; ແລະ (c) ໃນຕອນທ້າຍຂອງມັດທະຍົມຕອນປາຍທີ່ບັນລຸໄດ້ຢ່າງ ໜ້ອຍ ລະດັບຄວາມສາມາດຕ່ ຳ ສຸດໃນ (i) ການອ່ານແລະ (ii) ຄະນິດສາດ, ໂດຍເພດ
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.1.2
ອັດຕາຄວາມສໍາເລັດ, ໂດຍເພດ, ສະຖານທີ່, ຄວາມຮັ່ງມີ quintile ແລະລະດັບການສຶກສາ (%) [4.1.2]
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ
ປ້າຍ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.1.6
ເດັກນ້ອຍທີ່ມີອາຍຸເກີນເກນສໍາລັບຄະແນນ
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ
ປ້າຍ
ເປົ້າຫມາຍ
4.2
ຮອດປີ 2030, ຮັບປະກັນວ່າເດັກຍິງແລະເດັກຊາຍທຸກຄົນສາມາດເຂົ້າເຖິງການພັດທະນາ, ການເບິ່ງແຍງແລະການສຶກສາກ່ອນໄວຮຽນທີ່ມີຄຸນນະພາບເພື່ອໃຫ້ພວກເຂົາກຽມພ້ອມໃນການສຶກສາຊັ້ນປະຖົມ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.2.3
ອັດຕາການເຂົ້າຮຽນໃນໄວເດັກGross
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ
ປ້າຍ
ເປົ້າຫມາຍ
4.3
ຮອດປີ 2030, ຮັບປະກັນການເຂົ້າເຖິງຄວາມສະ ເໝີ ພາບ ສຳ ລັບແມ່ຍິງແລະຜູ້ຊາຍທຸກຄົນໃນການສຶກສາດ້ານວິຊາການ, ວິຊາຊີບແລະການສຶກສາຂັ້ນສູງລວມທັງວິທະຍາໄລ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.3.3
ອັດຕາການມີສ່ວນຮ່ວມໃນໂຄງການສຶກສາເຕັກນິກ-ວິຊາຊີບ (ອາຍຸ 15-24 ປີ)
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ
ປ້າຍ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.3.4
ເປີເຊັນຊັ້ນມັດທະຍົມຕອນຕົ້ນ/ຊັ້ນມັດທະຍົມຕອນຕົ້ນໄດ້ລົງທະບຽນເຂົ້າຮຽນວິຊາຊີບ &ໂຮງຮຽນຝຶກອົບຮົມ
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ
ປ້າຍ
ເປົ້າຫມາຍ
4.5
ຮອດປີ 2030, ລົບລ້າງຄວາມບໍ່ສະ ເໝີ ພາບລະຫວ່າງຍິງ - ຊາຍໃນການສຶກສາແລະຮັບປະກັນການເຂົ້າເຖິງການສຶກສາແລະອົບຮົມວິຊາຊີບທຸກລະດັບໃຫ້ແກ່ຜູ້ທີ່ມີຄວາມສ່ຽງຢ່າງເທົ່າທຽມກັນ, ລວມທັງຄົນພິການ, ຄົນພື້ນເມືອງແລະເດັກນ້ອຍໃນສະຖານະການທີ່ມີຄວາມສ່ຽງ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.5.1.a
ແຈ້ງການຄວາມເປັນມາຂອງເພດສໍາລັບການລົງທະບຽນgross
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ
ປ້າຍ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.5.1.b
ລາຍລະອຽດຄວາມເປັນພາຄີທາງເພດສໍາລັບການສໍາເລັດ
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ
ປ້າຍ
ເປົ້າຫມາຍ
4.6
ຮອດປີ 2030, ຮັບປະກັນໃຫ້ຊາວ ໜຸ່ມ ທຸກຄົນແລະອັດຕາສ່ວນໃຫຍ່ຂອງຜູ້ໃຫຍ່, ທັງຊາຍແລະຍິງບັນລຸໄດ້ການຮູ້ ໜັງ ສືແລະຕົວເລກ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.6.1
ອັດຕາສ່ວນຂອງພົນລະເມືອງໃນເກນອາຍຸໃດ ໜຶ່ງ ທີ່ບັນລຸຢ່າງ ໜ້ອຍ ໃນລະດັບຄົງທີ່ຂອງທັກສະໃນການເຮັດວຽກ (ກ) ການຮູ້ ໜັງ ສືແລະ (ຂ) ທັກສະດ້ານການຄິດໄລ່ເລກ, ໂດຍເພດ
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ
ເປົ້າຫມາຍ
4.b
ໃນປີ 2020, ຂະຫຍາຍ ຈຳ ນວນທຶນການສຶກສາທີ່ມີຢູ່ໃນທົ່ວໂລກຢ່າງກວ້າງຂວາງ, ໂດຍສະເພາະປະເທດທີ່ດ້ອຍພັດທະນາ, ເກາະນ້ອຍທີ່ ກຳ ລັງພັດທະນາແລະບັນດາປະເທດອາຟຣິກາ, ສຳ ລັບການເຂົ້າຮຽນໃນຊັ້ນສູງ, ລວມທັງການຝຶກອົບຮົມວິຊາຊີບແລະເຕັກໂນໂລຢີຂໍ້ມູນຂ່າວສານແລະການສື່ສານ, ເຕັກນິກ, ວິສະວະ ກຳ ແລະວິທະຍາສາດ , ໃນປະເທດທີ່ພັດທະນາແລະປະເທດທີ່ ກຳ ລັງພັດທະນາອື່ນໆ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.b.1
ບໍລິມາດຂອງກະແສການຊ່ວຍເຫຼືອດ້ານການພັດທະນາຢ່າງເປັນທາງການ ສຳ ລັບທຶນການສຶກສາຕາມຂະ ແໜງ ການແລະປະເພດການສຶກສາ
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ
ເປົ້າຫມາຍ
4.c
ຮອດປີ 2030 ເພີ່ມການສະ ໜອງ ຄູທີ່ມີຄຸນວຸດທິຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ, ລວມທັງຜ່ານການຮ່ວມມືສາກົນເພື່ອການຝຶກອົບຮົມຄູໃນບັນດາປະເທດທີ່ ກຳ ລັງພັດທະນາ, ໂດຍສະເພາະປະເທດທີ່ດ້ອຍພັດທະນາແລະລັດເກາະນ້ອຍໆທີ່ ກຳ ລັງພັດທະນາ
ຕົວຊີ້ບອກ
4.c.1
ອັດຕາສ່ວນຂອງຄູໃນ: (ກ) ກ່ອນປະຖົມສຶກສາ; (b) ປະຖົມ; (c) ມັດທະຍົມຕອນປາຍ; ແລະ (ງ) ການສຶກສາຊັ້ນມັດທະຍົມຕອນປາຍຜູ້ທີ່ໄດ້ຮັບການຝຶກອົບຮົມຄູຢ່າງຕ່ ຳ ທີ່ສຸດ (ຕ. ຢ.
ສະຖານະພາບຕົວຊີ້ບອກ
ລາຍງານ